Dagarna bara går och går

2009-10-02 - 22:43:31 / Kategori: Dagar : )

Just nu känns det som att dagarna bara går och går man gör allt det vanliga varje dag inte mycket som händer man mår lite dåligt då och då bättre ibland. nu e det fredag och jag har kollat på idol e besviken på juryn som tog in helt fel personer enligt mig jag gilla rasmus och clara inte fick dom komma in igen dumma jury. har måla klart min andra bild på bilden i skolan inte lika nöjd som fisken men duger för att inte vara konstnär har börja lite snabbt med en nu duger än men vet inte hur jag ska lyckas med ögon på den får se.. funderar på hur jag ska göra med mitt hår börjar bli grönt känns inte så vackert men vill inte ha vanligt heller känns jobbigt får se vad som händer. lägger upp en liten bild på min sotis som kom och titta på mig här om dagen med nått på näsan så tog ett litet kort det va så kul :) i morgon blir det städa sen kommer mamma och peter på söndag ska bli kul :) får se om det blir kudd krig om dom ligger och fiser hela natten :P  nu blir det heros bye

på g klar på g på g 
sotis vad gör midnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0