Sune

2009-10-17 - 00:22:04 / Kategori: Dagar : )

Sune blir min huvud rubrik även fast han har varit här ett tag nu har inte riktigt orkat skriva blogg e  inte riktigt så duktig på det som alla andra är runt mig :P men vill ju att vänner och familj ska läsa lite om mig och livet hur det e sånt tycker jag e viktigt är la därför jag har en blogg.. jag vet inte riktigt varför jag har varit så deppig sista tiden men jag har varit det tror jag saknar vänner och familj och jag kan inte riktigt hinna med allt blir lätt trött och sånt man blir la lite deppig för mörkret också men jag hoppas allt ska lysa lite för mig snart hmm ... sune funkar nu toppen med dom andra katterna jag e glad att han e en i familjen nu även fast han var ett lite hastat inköp men man har ju svårt att motstå sånna söta varelser och hund kommer ta lite till har vi insett lukas måste ju få jobb först och sen en större lägenhet behövs och tid till hundarna så nu har vi lillen i stället som tur e så e han van vid hund bra sen vi ska försöka lära han att hålla kvar vid hund också.. han har liksom gjort lite mer lycka här hemma och att man har blivit lite gladare även fast dom första dagarna va jobbiga men sen har det gått riktigt fort :) nu lite bilder på kisse och på det jag måla sist på bilden och det jag ska måla nästa gång för jag älskar dom och dom har många färger ..

sune 
sune s s  s
suddig men sune och sotis sune o midnight s s
sune midnight sotis

bilder klar

Några jag funderar på att måla
 ponny   ponny   ponny


Kommentarer
2009-10-19 - 10:43:29

Sötnosen :)

2009-10-20 - 22:06:39

Ja, det tycker jag verkligen :) Fyller mormor år på lördag? Det gör Robert också.



Jag jobbar lördag 07 - 16 och söndag 16 - 07 så det bästa skulle vara på måndag? Vad tycker du?



Kramar

2009-10-21 - 22:39:33

Okej :)



Det skulle väl vara trevligt om ni kom förbi på måndagen. Vi kan bjuda på middag då. Vad sägs om det?



Kramar

2009-10-22 - 02:28:40

Hej Jasmine älskar bilder på alla tre missekatterna.

Sune är ju dock lilla roliga nyheten...Vad fin bilden vart som du ritade! Vi ses snart. Vi har fått problem med hemresan, tar det sedan. Kramis

2009-10-22 - 08:59:37

fin blogg :)!

2009-10-22 - 09:23:34

Det ska bli jättemysigt :D Hm, Robert slutar 17, så 18 kanske? Har ni några förslag/önskemål? Vi har köpt hem ca 8 kilo kött från Skåne så det finns en hel del att välja mellan, haha.



Kram <3

2009-11-01 - 21:41:58

Söt kisse^^


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0