Blä ska jag dricka det här !

2010-03-05 - 11:46:26 / Kategori: Dagar : )

Jaha nu har jav varit sjuk i en hel vecka snart jag blev värre och värre i stället för bättre och bättre phu jobbigt mamma bestämde sig för att rycka in som räddaren i nöden när hon hörde att jag blev sjukare och sjukare hon muttrade borta på gotland hon gilla inte att jag va sjuk över huvudtagen hon såg till så jag fick pengar och att köpa massa äckel (nyttiga saker) jag handla allt igår lalal tänkte jag i dag gjorde jag drinkarna ööö jasmines ögon öpnades ju mer saker som skulle i och hon såg illamånde ut uuu ska jag dricka det där bläää.. just nu sitter jag och försöker få ner den men jag kämpar kan jag ju säga blä okej om man inte visste vad som va i och ser alla saker flyta omkring i den men blää..hoppas jag blir friskare..


inehåll i den med saker i
ingefära
citrongräs
vitlök
lime
honung
grönt te
min frukost  blä blä jaha drick på


Kommentarer
2010-03-05 - 18:05:53

Usch då. Inte kul att vara sjuk. Håll för näsan så går det nog bra ;)



Ja, det är verkligen jättehärligt väder :D



Kram

2010-03-15 - 22:28:16

men visst fungerar det, mina hälsodryck recept fungerar, man blir frisk fort...


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0