längtan!

2010-03-30 - 21:45:57 / Kategori: Dagar : )

Jupp längtan till fredag är stor just nu då åker vi upp till mormor ska bli underbart dock kommer vi inte vara där så länge helgen bara antagligen så blir en kort visit jag har lova mormor att baka bullar ska blir kul jag gillar att baka sen kommer det antagligen bli god mat när vi är där lite variation från allt tråkigt vi äter här hemme pga fattig dom :P dock har lukas vikka lite nu som vi får nästa vecka som tur är :)vi behöver lite mer då kankse man kan lyxa med en bio någon gång eller så :) eller spara som vi igentligen behöver först ska lån betalas av phu ..
men längtan är lång iallafall dock har vi therese i bilen på väg upp hoppas det går bra med min nervösa magen men det tror jag :) hon e så snäll hon får va me på en bild också ;)haha

tess


Kommentarer
2010-03-30 - 22:00:51

Ja, usch och fy för bajs!



Vi kommer åka förbi varandra. Åker ner till Skåne på fredag morgon :P

2010-04-04 - 23:08:31

Tack :D Detsamma, detsamma!



Kramar


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0