Ledsen i ögat ..

2010-03-25 - 08:04:39 / Kategori: Dagar : )

Igår skulle vi äntligen beställa min klänning mamma skulle läga ut pengar så vi kunde köpa den jag ringde för den sänktes i pris än en gång nu kosta den bara 174kr är inte det billigt från att ha kostat 596kr glad att jag fått tag på mamma och vi va inne och skulle trycka på den men poff sa den två storlekar kvar och min va inte kvar :( så besviken har jag inte varit på länge .. va bara och leta ny och jag kände inte riktigt för någon för jag va så sur men det blev två billiga så får vi se om jag kan ha någon av dom åtestår att se men vi kan ju hoppas men e fortfarande besviken va kär i den klänningen :( ....

fin men känns inte riktigt wow som jag tyckte den ändra gjorde.
röd 
jag gillar den men frågan om inte jag kommer ha versta magen i den :( hmm men gillar blå och rosett
blå

spännande...


Kommentarer
2010-03-25 - 15:15:38

:( Hoppas det löser sig!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0