lite allt i allo

2010-03-16 - 16:04:21 / Kategori: Dagar : )

Nu är jag och lukas inne på vårat 5 år tillsammans som vi fira 4år igår men kul att säga att man e inne på år 5 hahah :) jag vill tacka min underbara mormor som låna oss en slant så vi kunde fira lite i helgen :) blev massa frukt smör bröd mjölk sen grönsaker till hamburgare som blev lyx maten vi orkade inte leta efter nått jobbigt vi ville bara va med varandra och mysa :) men tack iallafall mormor underbart att ha lite mat och frukt hemma :) 

 fint   
så gott jamfint


lite saker som jag skulle vilja ha om man hade massa pengar :)

mina :) vill ha  såååå fina   
så mysiga fin
söt



Jag är så glad lukas har fått sitt första vikarieat happy lite mer pengar Yee ...

lovely


Kommentarer
2010-03-16 - 21:13:40

Tack så jättemycket för de fina kommentarerna! Det värmde enormt mycket :)



Oj då, inne på 5e året. Skoj! Vad mysigt ni verkar ha haft det! Hur är allt annars då? Skolan, kissarna?



Kramar!

2010-03-16 - 21:16:46

Just det! Jag glömde. Hon går lös ibland :)

2010-03-17 - 13:34:32

Vad skönt att höra :)



Jo då, det rullar på här. Jag måste ta tag i det med semester. Får höra med Robert i helgen.. Tjejen är dock förkyld och Bonzo lite dålig i magen (han fick för mycket gått hos pappsen häromdagen - det tyckte inte magen om). Men det går väl över om några dagar!



Kramra!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0