Akta er Alla hund älskare i sthlm ta hand om våra bästa vänner..

2010-11-10 - 23:54:44 / Kategori: Dagar : )

Finns inte så mycket ord hos mig är bara skit förbannad hur fan kan någon göra nått så sjukt och alla jävla komentarer folk är ju dumma i huvudet va fan har hundarna gjort idioten som går och dödar oskyldiga hundar ähh jag är så arg så jag tänker inte skriva mer men ta hand om era hundar och se till så dom inte äter nått ute just nu och i hundhagar fy här kan ni läsa själva och lyssna ... fy för dom som kan tänka sig göra nått sånt här..

http://www.dn.se/sthlm/dodligt-gift-utlagt-i-hundrastgardar-1.1205784


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=4169730

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=103

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=4171073

DN


Kommentarer
2010-11-11 - 12:25:17

Så jäkla hemskt :( Det är äckligt hur en människa kan bete sig. Jag har skrivit ett inlägg om det som kommer upp senare, i eftermiddag.



Hoppas allt är bra med er annars och att ni trivs i nya hemmet!



Pussokram

2010-11-12 - 14:02:04

Det försvann inte, det kom fram :)



Jo, kan tänka mig att det är lite läskigt. Det är bara att ringa om du vill lätta på hjärtat! Jag vågar aldrig ringa för jag kan inte dina arbetstider o vill inte störa. Nu i helgen är jag ledig så jag tänkte testa även om du jobbar :P



Vi har flyttat, har bott här i kanske 2 veckor nu :) Trivs superbra! Lugnt och tyst. Väldigt ovant. Jag tänkte aldrig på hur mycket det lät i den lägenheten (förutom pucko-hunden till granne då) med alla syrener osv. När ni kommer hit ska jag visa er skogen. Ligger andra sidan huset och det är hur mysigt som helst. Finns en äng där inne också. Trevligt för vovvarna :)



Jag spyr nästan när jag tänker på skola och då är det länge sen jag slutade så jag kan tänka mig att han är less på det :(



Klappa kissarna o hälsa Lukas!



Kramar


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0