Jaha

2010-09-23 - 07:16:56 / Kategori: Dagar : )

God morgon säger jag för kl är 06:30 och jag är helt slut i kroppen :( i dag känner jag verkligen inte för att gå och jobba min rygg gör super ont och jag är sååå trött men man måste ju jobba om man vill ha pengar. Söndag ser jag verkligen inte fram imot då ska jag jobba från 07:00 till 18:00 jag kommer dö :P men det är ju pengar vad gör man inte för pengar.. Jaaa och i morgon kanske vi får nyckeln till lägenheten och vi börjar flytta in känns kul men på samma gång är jag så trött i kroppen så jag skulle vilja sova en vecka innan jag flyttar men det går ju tyvärr inte.men det ska bli kul ändå. Nu verkar det som det händer lite ang operation också hoppas det. skulle vara super skönt :) nu måste jag nog klämma i mig lite i magen sen iväg och jobba. bye




ungefär så där känner jag mig fast värre:P


trött

Ja aj min rygg.. 
aj min rygg 

Men det ger ju pengar tänk posetivt..

 pengar 

Ja kan man inte flytta allt i ett sådär ungefär :P
flytta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0