Jaha..

2010-09-14 - 22:15:56 / Kategori: Dagar : )

Ja ha i dag har man jobba på lecora det gick riktigt bra faktiskt men gud va trött jag va när jag kom hem är ju inte van vid att gå upp 05:45 och sen jobba till klockan 14.00 med något så ansträngande att packa och göra snitzlar tär på en vika kartånger räkna trycka suck.. men jag klara mig och va hyffsat duktig tycker jag.. dock somna jag när jag hade ätit när jag kom hem hehe helt slut va jag och inte ville jag vakna heller men va ju tvungen:( 

fan snygg man va på jobbet då :P
hahaha

Va lite trött efter jobb men kissarna tyckte det va mysigt.
sov


Kolla min hand :P sknasigt
kolla min hand



Igår va lukas super duktig igentligen ville jag jag va duktig och lämmna blod tänkte jag, jag har ju ändå så mycket varför inte ge lite till någon som behöver det liksom. Men jag fick inte pga min vikt och för dåliga kär.
men tanken va ju bra eller ? men jag fick ju med mig lukas och han fick lämna blod massa 450ml hihi hoppas det hjälper någon:)

 lukas


   

Ser lite trångt ut

trångt

Några bilder från kolmården jag gilla.
men bilder tagna med mobil därför inte som bästa.

giraff

giraff

lama

lejon

mina fovoriter

<3

mini apa


Kommentarer
2010-09-15 - 00:01:52

Sån där dvärgapa vill jag ha hemma!



Vad roligt med jobb. Det får du ta och berätta om :) Är ledig i helgen så jag ringer då.



Pussokram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0