Yee

2010-09-08 - 22:36:25 / Kategori: Dagar : )
Jaha nu är det bara 17 dagar kvar tills vi eventuellt får nyckeln till lägenheten fy fan va kul det ska bli :) jag längtar som fan. Köpte in lite mer nytt från ikea massa olika saker i valnöts färg bord hyllor med mera ska bli kul att se hur det blir i lägenheten lite nya gardiner skulle vi bara behöva nu och snygga mattor men allt i sin tid.






räddade en liten kisse här om dagen han va hungrig och ensam vi vet inte om han hade nått hem men vi satte upp lappar i hela vadstena men ingen har hört av sig än. vi kände dock att vi inte kunde ha kvar han här även fast alla katterna gick ihop konstigt bra. så jag ringde en underbar vän som haft katter innan och hon sa jag tar den så länge och om ingen hör av sig har jag kvar han, underbart när saker löser sig.

kissen  


Tänkte slänga in lite om Tess och Fian som vi umgås med väldigt mycket just nu, jag tycker verkligen mycket om er och vi har super kul tillsammans jag tror vi kommer va vänner för livet älskar att ha några som är mogna och inte som andra. ni är pärlor och tack för att ni hjälper till så mycket <3

Fian      Tess   Tess Och Fian 

Kommentarer
2010-09-09 - 11:50:54

Lilla kissen då!



Hihi, snart flyttar både du och jag :D



Pussokram

2010-09-09 - 23:37:22

Haha nallen! Var det inte ankan som sa så hela tiden förut?



Det ska bli superskoj att komma till er också :D Hur har du det imorgon? Är ledig så jag tänkte att jag kan slå en pling.



Haha, jag tror att vi båda är lite koko :D



Pussen <3


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0