03.02.11

2011-02-03 - 23:21:18 / Kategori: Dagar : )

Jaha Jag mår mycket bättre med mage och allt igår va min sista spruta super skönt har börja med pure perioden och gillar att äta lite mer :) har sluta med min medecin mot värk känns bra att slippa. i morgon ska jag ta bort mina så kallade häftstift som jag kallar dom ska också bli skönt att bli av med :) i dag och i går har jag schoppa lite känns skönt få lite nytt.. nu har jag ny färg på håret också kul :) allt känns lite bättre lite roligare..



En ny stora rums lampa köpt begangnad fin va
lampa

Ny hårfärg på jasmine :)
me
Lukas fick en till ny klocka nu har han 4st hehe
klocka
Våran nya takfläckt som är super fin tycker jag köpt begangnad så glad
takfläkt
Smycken från ur och pen alla örängen kosta 20kr och halsbandet 30 wow igentligen kostade halsbandet 98kr så nöjd
smycken
Ny lampa till köket också begangnad :)
lampa kök ny
Ny klocka från klassons
ny klocka

Se massa nytt och allt billigt och bra :D


Kommentarer
2011-02-04 - 08:53:43

Jaså, Coffee Time? Bara att börja dricka kaffe nu då :D


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0