10.01.11

2011-01-10 - 12:04:03 / Kategori: Dagar : )
Jaha i dag va min första drink från modifast känns okej nu när jag har smaka den första trodde jag skulle få hålla för näsan och klunka men det går och dricka den faktiskt. Visst den är ganska shock så det är lite svårt att dricka den snabbt men jag har ingen broska. Men jag kan tänka mig att efter en vecka känner man sig nog rätt trött på det här. Senare i dag hoppas jag på att mina andra smaker kommer så man har lite att skifta med. hoppas man kan få i sig det vatten man ska ha i sig i dag.. Att inte börja dagen med cola känns faktiskt skönt just nu iallafall sen kommer la huvudvärken men det klarar vi lätt.

Min pojkvän sitter och tjatar han vill också va med i min text han säger att jag ska skriva att han e super snäll och finns här för mig och så har han spela skum hela morgonen typ hej älskling jag finns här för dig haha..tur jag har dig älskling ;)..
modifast

Kommentarer
2011-01-11 - 10:50:30

All lycka till dig nu! :) Du kommer klara det här.


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0