11.01.11

2011-01-11 - 19:08:16 / Kategori: Dagar : )

Idag har varit mycket bättre än igår i dag har jag också sysselsatt mig med att bygga en kattbädd riktigt nöjd med den faktiskt och hungern va inte liksa stor som tur är :D skönt att slippa tänka massa på mat med mer :)
får se vad man hittar på tills i morgon :) hehe nått måste jag ju hitta på.

mme sotis  hehe hehe ..

Lukas envisades med att göra sin egen mat i dag me detta är resultatet haha.
ha ha
fråga mig inte vad som är i hehe lite mandlar tror jag kaleskaviar och skinka ost riven potatis grädde tomatpure med mer haha men han åt det hihi..


Kommentarer
2011-01-11 - 22:22:13

Mmmmmm. Vad gott! Kan man få komma förbi på middag? ;)


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0