11.01.11

2011-01-11 - 13:02:35 / Kategori: Dagar : )

Jaha andra dagen på min diet i går va inge kul alls jag blev skakig och fick ont i magen feber och ont i huvudet :( kändes inte alls kul men jag tror det va för det va fösta dagen. i dag kommer det gå bättre det känner jag på mig :) mina andra modifast produkter har inte kommit än men jag ska gå till okq8 och kolla ändå hoppas vill ha lite andra smaker att skifta med som sakt och soppan va inge go :( blää.. får nog laga mat till karln också han är inte duktig allt på mat :P men men får se hur dagen blir :D hoppas bra.


Detta vart min karls mat igår ser inte så jam ut va :P han bräde det fint också..
hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0