12.01.11

2011-01-12 - 20:21:23 / Kategori: Dagar : )

Nu på kvällen gnälde karl på hunger så jag gjorde ägg mackor till han det känns sjukt konstigt att göra saker utan att kunna smaka lite en ägg skiva eller om man får lite kaviar på fingret nej inte kul nu kände jag hmm min drick hans mackor defenetivt hans mackor.. plus mat på tv jag som älskar mat program man känner ju ett visst sug men jag vill ju ändå titta. i natt blev jag sjukt sugen på korv  ja jag sa det KORV jag som hatar korv blev sjukt sugen på en korv med bröd och mycke ketsup och senap jam. till och med nu känner jag för det sjukt hehe. ska bli gott att äta purer om typ en månad och lite till.



Vilken hade du valt 
äggmacka min drink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0