12.01.11

2011-01-12 - 17:15:25 / Kategori: Dagar : )
Idag tog vi oss en lång sovmorgon skönt. Magen pratar lite då och då känns gör det också men det är ganska okej faktiskt. i dag kom mina andra modifast produkter så nu har jag vanilj hallon och banan också och mer choklad hade bäställt pudding men fick dricka i choklad men jag gilla just choklad drickan så det är okej faktiskt. så i dag blev det hallon lite skum när  man dricker för det smakar typ som smält hallon glass på pinne Och att dricka det är lite halv skumt.

 hallon

Katterna tyckte att det va kul att jag tog hem kartånger att sitta och sova i :)

sot sune nune

Denna bild är inte vacker på sune han har så sjukt mycket skinn så han ser super fet ut med valk här hahah.
hmm


Idag bestämde jag mig för att göra mat till karln tyckte han skulle få sig nått av mig inte lukas alacarte utan jasmine mat hehe.. så idag har jag en bild på en vanlig mat och han åt allt wow :)

maten

Kommentarer
2011-01-12 - 22:07:44

Vad duktig du är!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0