15.01.11

2011-01-15 - 15:29:17 / Kategori: Dagar : )
Jaha så dog datorn i går kväll så nu har vi ingen dator känns ju super jag som skulle skriva nästan varje dag om allt som häder hur jag känner och allt jag ska göra inför op nu kan jag inte det känns inte alls kul det är ju ändå skönt att skriva av sig på bloggen liksom. tre veckor utan dator det kommer kännas helt sjukt vi kan du gå till lukas päron och låna dator men det känns också lite surt. inne på min 6 dag i dieten iallafall känns som det börjar komma till halvägs skönt är dock inte alls sugen på mina drick saker men jag måste ju dricka dom annar känner jag ju att jag inte orkar nått och börjar skaka. hade ett litet gråtanfall i går kväll men gick över ganska snabbt tror att det är för mycket som häder på en gång ingen bil ingen dator och sen får man inte äta surt och inga pengar på det ha ha men man ska ju faktiskt inte klaga. om någon vill köpa en dator till mig är man välkommen att höra av sig till mig :D det ända jag känner jag vill ha för att skriva av mig och berätta för alla nära och kära om min dag.

Nu får vi se när jag kommer in på datorn igen och skriver på min blogg men jag hoppas jag kommer in om ett par dagar iallfall. annars vet ni iallafall varför kram kram.

Kommentarer
2011-01-16 - 23:50:21

:(



Kommer du ihåg min mini-pc? Jag har inte använt den på kanske ett halvår o om du vill så kan du få köpa den för reducerad peng! Hör av mig imorgon om tiden tillåter mig det.



Kramar!



...o glöm för tusan inte bort vad jag sa.


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0