18.01.11

2011-01-18 - 18:10:06 / Kategori: Dagar : )
Jaha här sitter jag och väntar på att lukas pappa ska komma hem för sen ska vi åka och hämta mitt paket från mormor en liten mini pc så underbart att få dator hem igen så jag kan blogga varje dag om jag vill om min lilla färs :) fick två brev i brevlådan i dag ett va från poxima som är hur jag ska äta och lite så efteråt. det andra va ett brev från min bonus om man nu kan kalla han det pappa peter. Jag vet inte om det va ett uppmuntrade brev inför operation eller ett skit brev typ det här kommer gå bra sen skickar han en artikel som handlas om just min operation att det är dumt och en dog nyss och massa dåliga saker känns ju super nu sähär några dagar in på operation jag tänker inte svara han få fundera på om han va vänlig eller lite fräck med det brevet jag vet vad jag och min sambo tycker tror inte ni tycker det va så snällt heller men vad vet jag.
nog om det .
Jag måste ju skriva att jag har världens bästa mormor som skickar sin dator till mig hon är toppen den datorn fick hon när hon va sjuk och låg på sjukhus eller in för och  nu får jag den en liten ängel dator kanske :D hihi hasse är också gullig han ringde och fråga hur allt va här om dagen hihi lite knasiga samtal men det går :)
och mamma bryr sig mycket nu men det kanske ska va så :D tur jag har så många som bryr sig runt mig.

6 dagar kvar till min stora dag inte för jag räknar :D


nu kommer jag nog skriva varje dag tills opn så vi hörs i morgon :) kram på alla som läser

Kommentarer
2011-01-19 - 15:30:28

Heja heja! Låt bara positiv energi komma till dig nu.



Kram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0