19.01.11

2011-01-19 - 19:06:00 / Kategori: Dagar : )

I dag känner jag mig lite seg vet inte varför men jag är hjätte glad för jag har massa fina saker som jag fick från mormor igår och att jag har en dator här :) har spela massa dator i dag roligt :) då blir man glad iallafall jag hehe. lukas är lite rastlös men jag förstår han inte kul att va runt mig nu. jag har börja skriva upp lite saker jag ska laga när jag kan äta igen massa thaimat jam. nu är det 5 dagar kvar burrr läskigt men bara att hålla i sig för nu bär det av. ska bli skönt att på denna period över och den efter ursch. hoppas vi får hjälp med bilen innan än så länge är den lika dum som innan.

hörs i morgon


lite bilder på mitt fina paket från mormor se vad hon har tryckt i saker :)
hehe glad gott   sune

Detta va lite roligt hitta en gammal bild på en bingolott så härligt tycker som va finnare förr

bingolott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0